• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Організація навчально-виховного процесу в ДНЗ

/Files/images/21.png

Організація навчально-виховного процесу в ДНЗ

Навчально-виховний процес, зорієнтований на дитину, допоможе реалізувати головну мету української освіти— створити умови для особистого розвитку і творчої самореалізації кожного громадянина України. Дитинство - це період становлення особистості дитини, виникнення особливо сприятливих передумов розквіту її індивідуальних творчих здібностей, обдарованості тощо. Саме тому так важливо забезпечити різнобічний розвиток дитячої психіки та можливості прояву особистості дитини.

/Files/images/razdelitel24.gif

Діяльність ДНЗ №1 "Теремок" здійснюється відповідно до вимог законів України "Про освіту", Про дошкільну освіту", "Про оохорону дитинства". Реалізація Базового компонента дошкільної освіти забезпечується Програмою виховання і навчання дітей від 2 до 7 років "Дитина" за редакцією Проскура О.В., Кочина Л.П., Кузьменко В.У., Кудикіна Н.В.
Програма спрямована на гуманізацію виховного процесу; узгодження колективних, групових та індивідуальних форм і методів роботи. Переважає орієнтація на індивідуальну роботу з дітьми в усіх вікових групах. При цьому враховуються висновки психологічної науки про роль різних видів діяльності та їх використання в роботі з дітьми різного віку, простежується зв'язок з традиціями народної педагогіки, фольклором, видами національного та світового мистецтва. Враховує вона і принципи інтеграції, системності, комплексності.
Метою програми «Дитина» є створення у сім'ї і в дошкільному навчальному закладі умов для зро­стання активної, життєрадісної, творчої особистості, чемної, привітної дитини, що любить і шанує батьків, рідних, свій край, рідну мову, пісню, змалечку при­лучається до традицій і звичаїв свого народу, до по­ваги інших народів, до основних морально-етичних та естетичних цінностей національної і СВІТОВОЇ культури. У програмі визначені загальні завдання освітньо­го процесу в дошкільному навчальному закладі. Програма дає можливість кожному педагогічному ко­лективу виробити свою власну позицію, відповідно опрацьовуючи, поглиблюючи той чи інший розділ.

/Files/images/razdelitel24.gif

Науково-методична проблема:

«Професійна мобільність педагога в контексті сучасного освітнього простору»

/Files/images/psiholog/7242.gif
Кiлькiсть переглядiв: 283