/Files/images/7225.gif

Педагогічна рада – це орган колегіального управління педагогічним процесом у ЗДО.

Однією з найважливіших форм методичної роботи у дошкільному закладі є педагогічна рада. Вона визначає основні стратегічні напрями діяльності дошкільного закладу, розв’язує проблеми, що виникають, керує всім педагогічним процесом

Основні завдання педагогічної ради – удосконалення навчально-виховної роботи з дітьми, упровадження в практику роботи закладу досягнень психолого-педагогічної науки, інноваційних технологій, передового педагогічного досвіду, підвищення майстерності педагогів, їхньої творчої активності.

Головою педагогічної ради завжди є директор. Робота педагогічної ради планується довільно відповідно до потреб дошкільного закладу.

2021-2022 н.рр.

Педрада: І «Настановна»

1. Про підсумки оздоровчого періоду

2. Огляд інструктивно-нормативних, методичних документів.

3. Затвердження річного плану роботи ЗДО на 2021/2022 навчальний рік:

- впровадження навчальних програм;

- режим роботи вікових груп та розклад занять;

- комплектування вікових груп;

- організація планування освітньої роботи;

вересень

Педрада: ІІ «Музейна педагогіка в освітньому процесі сучасного закладу дошкільної освіти»

« 1.Музейна педагогіка в сучасному дошкільному закладі» - Науменко С.М.

2.«Організація музейного простору в ЗДО. Міні-музей: цілі, завдання, напрямки діяльності» - Цибуленко Т.М.

3.«Формування у дошкільників уявлень про музей» - Ковальова К.В.

4.«Музейна педагогіка в формуванні компетентностей за освітніми напрямками» - Маєвська О.І.

5. « Основні напрямки музейної педагогіки, інноваційні та авторські методи у формуванні пізнавальних інтересів, патріотичному та естетичному вихованні дошкільнят» - Ткачук Л.В.

6.Результати проведення тематичного контролю: «Стан роботи з впровадження музейної педагогіки в освітній процес ЗДО» -Ковальова В.В.

грудень

Педагогічна рада ІІІ:

«Вплив художньо-мовленнєвої діяльності на всебічний розвиток дошкільника»

1.Про основні завдання розвитку особистості дошкільника засобами художньої літератури в світлі БКДО.(Доповідь)

2.Напрями педагогічного керівництва театралізованою діяльністю дітей в процесі відтворення сюжетів художніх творів. (Обмін досвідом)

3.Використання творчих завдань в процесі роботи над літературним твором.(Інтерактивна вправа «Карусель»)

4.Використання художньої літератури і народної творчості у морально-етичному вихованні дошкільників.(Обмін досвідом)

лютий

Педагогічна рада: ІV

«Підсумки освітньої роботи з дошкільниками за поточний навчальний рік»

1.Про виконання річного плану в роботі з дітьми, батьками, педагогами, рівень ефективності підготовки до школи.

2.Про стан соціально-психологічної та емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання в школі та рекомендації щодо усунення недоліків у виховній роботі.

3.Про участь педагогів у методичній роботі закладу

4.Обговорення та затвердження плану роботи на літній оздоровчій період 2022 р.

травень

2022 -2023 н.рр.

Педрада: І «Настановна»

1. Про підсумки оздоровчого періоду

2. Огляд інструктивно-нормативних, методичних документів.

3. Затвердження річного плану роботи ЗДО на 2022/2023 навчальний рік:

-впровадження навчальних програм;

- режим роботи вікових груп та розклад занять;

- комплектування вікових груп;

- організація планування освітньої роботи;

вересень

Педрада – інтелектуальна гра ІІ:

“Основні аспекти та шляхи реалізації за освітнім напрямом «Дитина в соціумі»

(соціально-громадянська компетентність дошкільника.

1. 1. «Виховуємо майбутнього громадянина» (інтелектуальна гра).

2. 2. «Стан реалізації освітньої лінії «Дитина в соціумі» (довідка за результатами тематичної перевірки)

3. 3. Презентація дидактичних та розвивальних посібників із соціального розвитку дітей дошкільного віку (міні-брифінг)

грудень

Педагогічна рада ІІІ:

«Формування екологічної компетенції дошкільника»

1. Виконання рішень попередньої педагогічної ради.

2. Виховання бережливого ставлення до природи як частини екологічного виховання.

3. Роль пошуково-дослідницької діяльності в активізації пізнавальної активності дошкільників.

4. Ділова гра для педагогів «Природа - головний засіб екологічного виховання дошкільнят»

5. Аналіз тематичної перевірки стану освітньо-виховного процесу з екологічного виховання.

6. Підсумки конкурсу: «Кращий лепбук з екологічного виховання»

лютий

Педагогічна рада: ІV

«Підсумки освітньої роботи з дошкільниками за поточний навчальний рік»

1.Про виконання річного плану в роботі з дітьми, батьками, педагогами, рівень ефективності підготовки до школи.

2.Про стан соціально-психологічної та емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання в школі та рекомендації щодо усунення недоліків у виховній роботі.

3.Про участь педагогів у методичній роботі закладу.

4.Обговорення та затвердження плану роботи на літній оздоровчій період 2023 р.

травень

2023-2024 н.рр.

Педрада: І «Настановна»

1. Про підсумки оздоровчого періоду

2. Огляд інструктивно-нормативних, методичних документів.

3. Затвердження річного плану роботи ЗДО на 2023/2024 навчальний рік:

-впровадження навчальних програм;

- режим роботи вікових груп та розклад занять;

- комплектування вікових груп;

- організація планування освітньої роботи;

вересень

Педрада ІІ:

«Організація та підтримка безпечного освітнього простору»

1. Безпечне освітнє середовище: нові виміри безпеки. (Науменко С.М.)

2. Як створити безпечний простір для дитини в групі ЗДО. (Маєвська О.І.)

2. «Безпечний простір для дошкільнят» (довідка за результатами тематичної перевірки) (Ковальова В.В.)

4. 3. Презентація дидактичних та розвивальних ігор для дітей дошкільного віку. ( всі педагоги)

грудень

Педагогічна рада ІІІ:

«Музейна педагогіка»

1. Музейна педагогіка - інноваційна технологія у сфері особистісного виховання дошкільників.

3. Роль музейної педагогки в активізації пізнавальної активності дошкільників.

4. Аналіз тематичної перевірки «Музейний простір».

5. Підсумки конкурсу: «Кращий міні-музей групи»

лютий

Педагогічна рада: ІV

«Підсумки освітньої роботи з дошкільниками за поточний навчальний рік»

1.Про виконання річного плану в роботі з дітьми, батьками, педагогами, рівень ефективності підготовки до школи.

2.Про стан соціально-психологічної та емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання в школі та рекомендації щодо усунення недоліків у виховній роботі.

3.Про участь педагогів у методичній роботі закладу.

4.Обговорення та затвердження плану роботи на літній оздоровчій період 2024 р.

травень


Кiлькiсть переглядiв: 84