Педагогічна рада – це орган колегіального управління педагогічним процесом у ЗДО.
Однією з найважливіших форм методичної роботи у дошкільному закладі є педагогічна рада. Вона визначає основні стратегічні напрями діяльності дошкільного закладу, розв’язує проблеми, що виникають, керує всім педагогічним процесом
Основні завдання педагогічної ради – удосконалення навчально-виховної роботи з дітьми, упровадження в практику роботи закладу досягнень психолого-педагогічної науки, інноваційних технологій, передового педагогічного досвіду, підвищення майстерності педагогів, їхньої творчої активності.
Головою педагогічної ради завжди є директор. Робота педагогічної ради планується довільно відповідно до потреб дошкільного закладу.
2021-2022 н.рр. | |
Педрада: І «Настановна» 1. Про підсумки оздоровчого періоду 2. Огляд інструктивно-нормативних, методичних документів. 3. Затвердження річного плану роботи ЗДО на 2021/2022 навчальний рік: - впровадження навчальних програм; - режим роботи вікових груп та розклад занять; - комплектування вікових груп; - організація планування освітньої роботи; | вересень |
Педрада: ІІ «Музейна педагогіка в освітньому процесі сучасного закладу дошкільної освіти» « 1.Музейна педагогіка в сучасному дошкільному закладі» - Науменко С.М. 2.«Організація музейного простору в ЗДО. Міні-музей: цілі, завдання, напрямки діяльності» - Цибуленко Т.М. 3.«Формування у дошкільників уявлень про музей» - Ковальова К.В. 4.«Музейна педагогіка в формуванні компетентностей за освітніми напрямками» - Маєвська О.І. 5. « Основні напрямки музейної педагогіки, інноваційні та авторські методи у формуванні пізнавальних інтересів, патріотичному та естетичному вихованні дошкільнят» - Ткачук Л.В. 6.Результати проведення тематичного контролю: «Стан роботи з впровадження музейної педагогіки в освітній процес ЗДО» -Ковальова В.В. | грудень |
Педагогічна рада ІІІ: «Вплив художньо-мовленнєвої діяльності на всебічний розвиток дошкільника» 1.Про основні завдання розвитку особистості дошкільника засобами художньої літератури в світлі БКДО.(Доповідь) 2.Напрями педагогічного керівництва театралізованою діяльністю дітей в процесі відтворення сюжетів художніх творів. (Обмін досвідом) 3.Використання творчих завдань в процесі роботи над літературним твором.(Інтерактивна вправа «Карусель») 4.Використання художньої літератури і народної творчості у морально-етичному вихованні дошкільників.(Обмін досвідом) | лютий |
Педагогічна рада: ІV «Підсумки освітньої роботи з дошкільниками за поточний навчальний рік» 1.Про виконання річного плану в роботі з дітьми, батьками, педагогами, рівень ефективності підготовки до школи. 2.Про стан соціально-психологічної та емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання в школі та рекомендації щодо усунення недоліків у виховній роботі. 3.Про участь педагогів у методичній роботі закладу 4.Обговорення та затвердження плану роботи на літній оздоровчій період 2022 р. | травень |
2022 -2023 н.рр. | |
Педрада: І «Настановна» 1. Про підсумки оздоровчого періоду 2. Огляд інструктивно-нормативних, методичних документів. 3. Затвердження річного плану роботи ЗДО на 2022/2023 навчальний рік: -впровадження навчальних програм; - режим роботи вікових груп та розклад занять; - комплектування вікових груп; - організація планування освітньої роботи; | вересень |
Педрада – інтелектуальна гра ІІ: “Основні аспекти та шляхи реалізації за освітнім напрямом «Дитина в соціумі» (соціально-громадянська компетентність дошкільника. 1. 1. «Виховуємо майбутнього громадянина» (інтелектуальна гра). 2. 2. «Стан реалізації освітньої лінії «Дитина в соціумі» (довідка за результатами тематичної перевірки) 3. 3. Презентація дидактичних та розвивальних посібників із соціального розвитку дітей дошкільного віку (міні-брифінг) | грудень |
Педагогічна рада ІІІ: «Формування екологічної компетенції дошкільника» 1. Виконання рішень попередньої педагогічної ради. 2. Виховання бережливого ставлення до природи як частини екологічного виховання. 3. Роль пошуково-дослідницької діяльності в активізації пізнавальної активності дошкільників. 4. Ділова гра для педагогів «Природа - головний засіб екологічного виховання дошкільнят» 5. Аналіз тематичної перевірки стану освітньо-виховного процесу з екологічного виховання. 6. Підсумки конкурсу: «Кращий лепбук з екологічного виховання» | лютий |
Педагогічна рада: ІV «Підсумки освітньої роботи з дошкільниками за поточний навчальний рік» 1.Про виконання річного плану в роботі з дітьми, батьками, педагогами, рівень ефективності підготовки до школи. 2.Про стан соціально-психологічної та емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання в школі та рекомендації щодо усунення недоліків у виховній роботі. 3.Про участь педагогів у методичній роботі закладу. 4.Обговорення та затвердження плану роботи на літній оздоровчій період 2023 р. | травень |
2023-2024 н.рр. | |
Педрада: І «Настановна» 1. Про підсумки оздоровчого періоду 2. Огляд інструктивно-нормативних, методичних документів. 3. Затвердження річного плану роботи ЗДО на 2023/2024 навчальний рік: -впровадження навчальних програм; - режим роботи вікових груп та розклад занять; - комплектування вікових груп; - організація планування освітньої роботи; | вересень |
Педрада ІІ: «Організація та підтримка безпечного освітнього простору» 1. Безпечне освітнє середовище: нові виміри безпеки. (Науменко С.М.) 2. Як створити безпечний простір для дитини в групі ЗДО. (Маєвська О.І.) 2. «Безпечний простір для дошкільнят» (довідка за результатами тематичної перевірки) (Ковальова В.В.) 4. 3. Презентація дидактичних та розвивальних ігор для дітей дошкільного віку. ( всі педагоги) | грудень |
Педагогічна рада ІІІ: «Музейна педагогіка» 1. Музейна педагогіка - інноваційна технологія у сфері особистісного виховання дошкільників. 3. Роль музейної педагогки в активізації пізнавальної активності дошкільників. 4. Аналіз тематичної перевірки «Музейний простір». 5. Підсумки конкурсу: «Кращий міні-музей групи» | лютий |
Педагогічна рада: ІV «Підсумки освітньої роботи з дошкільниками за поточний навчальний рік» 1.Про виконання річного плану в роботі з дітьми, батьками, педагогами, рівень ефективності підготовки до школи. 2.Про стан соціально-психологічної та емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання в школі та рекомендації щодо усунення недоліків у виховній роботі. 3.Про участь педагогів у методичній роботі закладу. 4.Обговорення та затвердження плану роботи на літній оздоровчій період 2024 р. | травень |