Картинки по запросу рухливі анімації

Є група « Веселка» у нашім садку

Ніде не знайдете ви більше таку,

Тут казка живе, тут веселковий рай,

Тут сміху дитячого б'є водограй.

Тут Творчість гніздечко звиває своє,

Тут Логіка дітям уроки дає.

Тут Дружба заспівує пісню дзвінку,

Щоб діти щасливо росли у садку.

В нашій групі всі дітки розумні, допитливі та працьовиті, які постійно оточенні турботою, увагою та щирою любов’ю досвідчених вихователів:

Проскуріна Наталія Михайлівна

Освіта: незакінчена вища
Кваліфікаційна категорія: «Спеціаліст»
Педагогічний стаж: 9 років
Займається вивченням та опрацюванням проблеми: «Розвиток пізнавальної сфери особистості дітей старшого дошкільного віку через навчання англійської мови»

Головко Раїса Андріївна

Освіта: середня спеціальна,
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст»,
Педагогічний стаж: 13 років.

Помічник вихователя: Горобей Мотрона Григорівна

/Files/images/veselka/7414.gif

Наше кредо: «Заглянь у очі дитини – і ти побачиш глибини Всесвіту»

Наша мета: «Граючи - навчати! Граючи - розвивати! Граючи -виховувати!"

/Files/images/veselka/7414.gif

Основне завдання групи: повноцінний розвиток особистості, її соціалізації, комунікативної компетенції засобами вивчення іноземної мови.

Щоранку відкриває двері перед своїми малюками група «Веселка». Наша група – неповторна оселя, сповнена теплом та затишком. Кожного дня ми ведемо своїх дошкільнят у незвичайний світ казкових пригод, подорожей та фантазій. А допомагають нам в цьому різноманітні ігрові центри, створені для повноцінного розвитку дітей. Саме гра є провідною діяльністю у нашій роботі. Ми намагаємося зробити її такою, щоб вона стала головним засобом навчання і виховання. Також у групі функціонує осередок вивчення англійської мови.

/Files/images/veselka/7414.gif

Орієнтовний розподіл часу

на процеси життєдіяльності дітей

молодшої групи 4- Б «Веселка»


Процеси
У дошкільному навчальному закладі
Години доби
1.
Ранкова зустріч дітей, ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, індивідуальне спілкування, ранкова гімнастика
7.00. - 8.30.
2.
Підготовка до сніданку, сніданок
8.30. - 9.00.
3.
Ігри, організація різних видів діяльності дітей за освітніми лініями БКДО, підготовка до занять, заняття
9.00.- 10.00.
4.
Підготовка до прогулянки, прогулянка
10.00. – 12.30.
5.
Обід
12.30. – 13.00.
6.
Денний сон
13.00. - 15.00.
7.
Поступовий підйом, гімнастика після сну, оздоровчі заходи
15.00. – 15.30.
8.
Полуденок, ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, Індивідуальні (спільні) заняття, гурткова робота
15.30. - 16.30.
9.
Прогулянка, ігри, бесіди вихователя з батьками
16.30. - 17.45.
10.
Повернення дітей додому
18.45. - 19.00.


/Files/images/veselka/7414.gif

Розклад занять

Ранкова гімнастика: в групі 8.10. – 8.15.

Понеділок 1. Музичний калейдоскоп (9.00. - 9.20.)

2. Мовлення дитини

3.Дитина в соціумі (ІІ п.дня)
Вівторок 1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

2.Образотворча майстерня (Малювання)

3.Здоров’я та фізичний розвиток ( 15.40. -16.00.)
Середа 1. Музичний калейдоскоп ( 9.00. - 9.20)

2. Літературна скринька

3. Дитина в соціумі (ІІ п.дня)
Четвер 1.Образотворча майстерня Ліплення (1,3 тиждень) Аплікація (2,4 тиждень)

2. Дитина у природному довкіллі

3.Здоров’я та фізичний розвиток ( 15.30. – 15.50.)
П´ятниця 1.Здоров’я та фізичний розвиток ( 9.00. - 9.20.)

2. Мовлення дитини

/Files/images/veselka/7414.gif

/Files/images/0_ca4fe_e2e0a366_L.gif

/Files/images/chomusiki/7338.gif

Кiлькiсть переглядiв: 60