Картинки по запросу рухливі анімації


Група "Ромашка" - весело живе,

Весело навчається, весело росте.

Свято і заняття, досліди та гра.

Про все для нас цікаво дізнаватися щодня

Картинки по запросу анимационные картинки ромашки

Вихователі групи:

Проскуріна Наталія Михайлівна

Освіта: вища
Кваліфікаційна категорія: «Спеціаліст І категорії»
Педагогічний стаж: 10 років
Займається вивченням та опрацюванням проблеми: «Розвиток пізнавальної сфери особистості дітей через навчання англійської мови».

Шевчук Ганна Леонідівна

Освіта: вища
Кваліфікаційна категорія: «Спеціаліст»
Педагогічний стаж: 2 місяці

Помічник вихователя: Лебідь Олена Іванівна

Картинки по запросу анимационные картинки ромашки


Наше кредо:«Любити дитину поважати в ній особистість, співпрацювати з нею сіяти в дитині розумне, добре та вічне»

Наш девіз:«В казці добре всім нам жити, будем вчитись та дружити»

/Files/images/lnyki/20140905140993514116473.gif

Основне завдання групи: всебічний розвиток особистості дитини, її творчих здібностей з урахуванням індивідуальних особливостей дітей дошкільного віку. Емоційне благополуччя дітей є одним з пріоритетних напрямків нашої роботи.

Подорожуючи по казковій країні наші діти здобувають знання, вміння і навички. З цими чарівними ключиками ми проводжаємо їх у нове доросле шкільне життя. У вихованні та навчанні дітей ми використовуємо інноваційні технології. За допомогою розвиваючого навчання, в експериментальній пошукової діяльності наші діти пізнають навколишній світ. Простежується взаємозв'язок природи з життям навколишнього світу. Для того щоб нашим дітям було в групі комфортно створені яскраві ігрові та навчальні зони, оновлено дидактичний матеріал, щоб дітям було цікаво займатися і грати. Наші діти в повсякденному житті і на заняттях вчаться спілкуватися і дружити з однолітками і дорослими. Розвивають діалогічну мову і комунікативність. На допомогу в навчанні і вихованні до нас на заняття та ігри приходять казкові герой. З їх допомогою діти знаходять вихід з проблемної ситуації. За допомогою казки наші діти вчаться життєвим вмінням, пізнають самого себе, формуються цінні якості їхнього характеру.

Картинки по запросу анимационные лінейки

Організація життєдіяльності

дітей молодшого віку

Вдома: Час
Підйом, ранковий туалет 6.30-7.30
У дитячому садку:
Ранкова зустріч дітей (за сприятливих погодних умов – на вулиці), ігрова самостійна діяльність за вибором дітей, індивідуальна робота з дітьми, гімнастика 7.30-8.30
Підготовка до сніданку, сніданок 8.30-9.00
Ігри, підготовка до організованої освітньої діяльності 9.00-9.15
Організована освітня діяльність дітей 9.15-10.00
Підготовка до прогулянки, прогулянка 10.00-11.20
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду, обід 11.20-12.00
Підготовка до сну, сон 12.00-15.10
Поступовий підйом, оздоровчі процедури 15.10-15.30
Підготовка до прийняття їжі, підвечірок 15.30-16.00
Самостійна ігрова діяльність за вибором дітей 16.00-16.20
Підготовка до прогулянки, прогулянка 16.20-17.15
Ігрова діяльність дітей, індивідуальна робота з дітьми 17.15-17.30
Вечірня прогулянка (за сприятливих погодних умов), бесіди з батьками, повернення дітей батькам
17.30-18.00

/Files/images/lnyki/20140905140993514116473.gif

Розподіл форм освітнього процесу молодшої групи "Ромашка"

Ранкова гімнастикат 08.15. - 08.30.
Понеділок 1.Здоров’я та фізичний розвиток ( 09.25. – 09.50.);

2. Мовлення дитини + Дитина в соціумі.
Вівторок 1. Музичний калейдоскоп ( 09.00.- 09.25. );

2. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.
Середа 1. Мовлення дитини;

2. Здоров’я та фізичний розвиток ( 09.25. - 9.40.);

3. Образотворча майстерня Ліплення (1,3 тиждень), Аплікація ( 2,4 тиждень).
Четвер 1. Музичний калейдоскоп ( 9.00.- 9.20.);

2. Дитина у природному довкіллі + Дитина в соціумі.
П´ятниця 1. Образотворча майстерня (Малювання) + Літературна скринька;

2. Здоров'я та фізичний розвиток ( 09.25. - 09.50.).

/Files/images/lnyki/mach8_2.gif

/Files/images/veselunchiki/holidays (896).gif

Кiлькiсть переглядiв: 55