• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка логопеда

/Files/images/7.jpg

Дейнега Людмила Василівна

Освіта: вища

Посада: вчитель-логопед

Завдання логопеда в дошкільному навчальному закладі:

  • Створення єдиного корекційно-навчального простору.
  • Обладнання предметно-розвивального середовища,яке стимулює мовленнєвий і особистісний розвиток дитини.
  • Пропаганда логопедичних знань серед батьків, педагогів та населення.
  • Інтегрування зусильпедагогів, дітей та батьків з метою корекції мовленнєвих порушень.

Завдання логопедичної роботи в ДНЗ з дітьми дошкільного віку, що мають недоліки мовленнєвого розвитку:

  • Розвиток рухливості органів артикуляційного апарату.
  • Розвиток фонематичних процесів.
  • Розвиток дрібної моторики.
  • Усунення вад звуковимови.
  • Збагачення словникового запасу.
  • Вдосконалення граматичної сторони мовлення.
  • Підготовка до навчання грамоти.

Форми роботи:

  • Фронтальні логопедичні заняття.
  • Індивідуальні логопедичні заняття.
  • Групова та індивідуальна робота з дітьми

Форми взаємодії з батьками:

  • Батьківські збори. Проводяться у вересні, січні, травні. На зборах вчитель-логопед знайомить батьків з нормативними документами, програмами, з досягненнями дітей та труднощами у корекційному процесі.
  • Індивідуальні консультації вчителя-логопеда. В ході , яких батькам надаються індивідуальні поради щодо поліпшення мови або розвитку пізнавальних (психічних) процесів дитини.
  • Поради логопеда в інформаційному осередку логопедичного кабінету та груп старшого дошкільного віку які складаються з різноманітних професійних консультацій, порад, рекомендацій з матеріалів для практичного використання вдома та під час занять з дітьми.
  • Анкетування батьків дозволяє уточнити стан їх зацікавленості у розвитку дитини, визначити їх потреби, з'ясувати чи задоволені вони корекційним процесом.
  • "Домашні логопедичні зошити", які складені для індивідуальної роботи з дітьми. Вони допомагають батькам закріпити набуті дитиною мовні навички та вміння. А логопеду здійснити аналіз розвитку кожної дитини і налагодити тісний взаємозв'язок між учасниками корекційного процесу.

Коли слід звертатись до логопеда:

  • якщо у дитини не з’явилось мовлення до 2 років, або словник налічує не більше 10 слів;
  • коли дитина в 4 роки не вимовляє,або неправильно вимовляє звуки;
  • коли дитина повторює перші звуки, склади багато разів (заїкається);
  • якщо дитина не запам’ятовуєвіршики, не можепереказатиказку, порушує структуру слів.

Кiлькiсть переглядiв: 202