Ви знаходитесь тут:
- Головна
- Сторінка вчителя-логопеда

ДЕЙНЕГА Людмила Василівна
Освіта: вища
Посада: вчитель-логопед
Стаж роботи: 15 років
Завдання логопеда в закладі дошкільної освіти:
- Створення єдиного корекційно-навчального простору.
- Обладнання предметно-розвивального середовища,яке стимулює мовленнєвий і особистісний розвиток дитини.
- Пропаганда логопедичних знань серед батьків, педагогів та населення.
- Інтегрування зусильпедагогів, дітей та батьків з метою корекції мовленнєвих порушень.
Завдання логопедичної роботи в ЗДО з дітьми дошкільного віку, що мають недоліки мовленнєвого розвитку:
- Розвиток рухливості органів артикуляційного апарату.
- Розвиток фонематичних процесів.
- Розвиток дрібної моторики.
- Усунення вад звуковимови.
- Збагачення словникового запасу.
- Вдосконалення граматичної сторони мовлення.
- Підготовка до навчання грамоти.
Форми роботи:
- Фронтальні логопедичні заняття.
- Індивідуальні логопедичні заняття.
- Групова та індивідуальна робота з дітьми
Форми взаємодії з батьками:
- Батьківські збори. Проводяться у вересні, січні, травні. На зборах вчитель-логопед знайомить батьків з нормативними документами, програмами, з досягненнями дітей та труднощами у корекційному процесі.
- Індивідуальні консультації вчителя-логопеда. В ході , яких батькам надаються індивідуальні поради щодо поліпшення мови або розвитку пізнавальних (психічних) процесів дитини.
- Поради логопеда в інформаційному осередку логопедичного кабінету та груп старшого дошкільного віку які складаються з різноманітних професійних консультацій, порад, рекомендацій з матеріалів для практичного використання вдома та під час занять з дітьми.
- Анкетування батьків дозволяє уточнити стан їх зацікавленості у розвитку дитини, визначити їх потреби, з'ясувати чи задоволені вони корекційним процесом.
- "Домашні логопедичні зошити", які складені для індивідуальної роботи з дітьми. Вони допомагають батькам закріпити набуті дитиною мовні навички та вміння. А логопеду здійснити аналіз розвитку кожної дитини і налагодити тісний взаємозв'язок між учасниками корекційного процесу.
Коли слід звертатись до логопеда:
- якщо у дитини не з’явилось мовлення до 2 років, або словник налічує не більше 10 слів;
- коли дитина в 4 роки не вимовляє,або неправильно вимовляє звуки;
- коли дитина повторює перші звуки, склади багато разів (заїкається);
- якщо дитина не запам’ятовуєвіршики, не можепереказатиказку, порушує структуру слів.
Кiлькiсть переглядiв: 892