• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Гуртки
  • Гурток комп’ютерної грамоти «Сучасний обрій»

/Files/images/64109607.gif

Гурток комп’ютерної грамоти «Сучасний обрій»

Мета: забезпечення сприймання дітьми нового виду діяльності, як звичного, засобом комп’ютерно – ігрового комплексу; формування у старших дошкільників первинних уявлень про комп’ютер, як освітній ресурс; розвиток інтелектуальних здібностей та пізнавальних процесів; виховання мотиваційної спрямованості до пізнання.

Завдання:

1.Розвиток комп’ютерних умінь:

  • Знайомство дітей з комп’ютером, як із сучасним інструментом для обробки інформації (призначення та обладнання комп’ютера);
  • Знайомство дітей з правилами безпечної роботи на комп’ютері;
  • Формування початкових навичок роботи на комп’ютері;
  • Розвиток умінь розуміти інтерфейс ігрових програм;
  • Розвиток дрібної моторики та просторового мислення;

2.Інтелектуально – пізнавальний розвиток:

  • Формування умінь усвідомлювати мету;
  • Формування умінь обирати систему дій для досягнення мети;
  • Формування у дітей здібностей до розуміння та вирішення інтелектуальних задач;
  • Розвиток вищих психічних процесів: сприймання, увага, уява, пам’ять, мислення;
  • Розвиток асоціативного, образного, просторового, словесно – логічного мислення;
  • Розвиток сенсомоторних здібностей;
  • Поповнення математичних знань та умінь;
  • Поповнення словникового запасу та розвиток мовлення;
  • Розширення уявлень про оточуючий світ;

3. Розвиток творчості:

  • Розвиток графічних навичок;
  • Розвиток художніх здібностей;
  • Розвиток творчих здібностей

Принципи навчання:

  • Доступність. Тема заняття подається в простій доступній для дітей цього віку формі, з використанням дидактичного матеріалу.
  • Наочність. Спеціальне оснащення кабінету: посібники, яскраві коврики для мишки; різноманітний дидактичний матеріал для занять; комп’ютерні програми для занять (з використанням яскравих ілюстрацій, анімацій, звукових ефектів).
  • Індивідуальний підхід. Індивідуальна робота – найефективніший засіб навчання дошкільників. З метою оптимізації навчально–розвивального процесу робота організовується підгрупами(6 – 8 дітей). Тривалість заняття складає 20 хвилин.

Кiлькiсть переглядiв: 158